fredag 13. november 2009

Årets første julekort!

Hallo alle sammen!

Her kommer endelig et nytt kort fra meg igjen! Har skjedd mye i det siste med "ny" skole, dans og en del jobbing så det har ikke blitt så mye kort. Kan vel ikke si jeg har hatt tørke, men jeg har liksom ikke hatt noe "behov" for å lage noe... : / Men nå kjenner jeg lysten begynner å komme tilbake og jeg skal prøve å kutte litt ned på pc-bruken for å få mer tid : )
Her kommer hvertfall årets første julekort:


Vil forresten tipse dere som trenger juleinspirasjon og som samler på ett trykk til å lete frem igjen Ett trykk #6 fra i fjor! Da var Mo9ca gjestedesigner og jule-kreasjonene hennes er jo bare helt nydelige! og fulle av inspirasjon!


Ha en fin helg!


Klem fra meg : )

1 kommentar:

  1. Åååå, så nydelig Merethe!! Lekkert kort!!
    Ha en fortsatt super helg!
    klemmer Ida:o)!

    SvarSlett